Du kan alltid kontakta vår kundtjänst på telefon 08-32 40 60 eller maila oss.
Ange vem du är, var du bor, kontaktuppgifter och en tydlig beskrivning av ditt problem eller din fråga.

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.

NYA PORTALEN - PHM DIGITAL - KLICKA HÄR

För medlemmar

  • Vad är skillnaden mellan felanmälan och beställning av arbete. Läs mer här
  • Innan ni skapar ett ärende, kan ni kanske lösa det själv. Vi har samlat några tips & tricks här.
Aviinformation, felanmälan & beställning av arbete

För styrelsen

  • Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta kundtjänsten på mejl eller telefon så hjälper vi till.
  • Här kan ni köra egna rapporter, läs mer här för hur det fungerar.
Styrelseportal för teknisk och ekonomisk förvaltning
  • Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta er ekonomiska förvaltare.
  • Hur attestwebben fungerar hjälper er ekonomiska förvaltare med.
Attestweb för styrelse med ekonomisk förvaltning

Vill du veta mer? Kontakta oss!

Offertförfrågan Kontakta oss