Inloggning för samtliga

Attestwebben

Vid problem

Här finner ni felanmälan, beställning av arbeten, rapporter, mina sidor med mera. 

Här attesterar ni fakturor och söker bland leverantörsfakturor.

OBS! Undvik Edge som webläsare!

Om ni har problem att logga in på portalen eller upptäcker andra fel när ni är inloggade på portalen, skicka oss ett mejl.

 

Kundportalen – klicka här

 

Attestwebben – klicka här

 

Skicka E-post till oss

Information och beskrivningar

Att logga in för första gången.

Läs mer här

Skillnaden mellan Felanmälan och Beställning av arbete

Läs mer här

För styrelsemedlemmar – Instruktion för att ta fram rapporter.

Läs mer här

—–

Ni kan självklart även felanmäla på telefon 08-32 40 60 vardagar 07.00-16.00 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet består av.

—–

Aktuell information:

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar.

Vi på Nordstaden önskar Er en bra höst.

—–

ho%cc%88st

 

Vanliga frågor och svar

Under fliken blanketter finns dokumentation om vad som gäller runt ROT avdrag – Läs mer här

Vi har tillsammans med vår leverantör EWSP/DeDU upptäckt att det finns ett problem att skapa ett ärende på Mac och Safari.

Det bottnar sig i att Safari har som standard satt en cookie regel att blockera pop-up när man anropar en annan sida ifrån vår kuntjänst/felanmälan.

WSP/DeDU arbetar på att lösa detta, tillsvidare finns det möjlighet att ändra cookie reglerna i Safari till ”tillåt alltid” alternativt använda Google Chrome eller Firefox.

Med vänliga hälsningar 

Nordstaden Stockholm AB

Titta på vår sammanställning kallad Gränsdragningslista Brh vs Brf, den beskriver i generella drag vad som gäller.

Ni hittar oss på Storgatan 45 i Solna, välkommen in!

Det mesta finns under våra Blanketter, skulle det saknas något så skicka en förfrågan till kundtjänst (Kundtjanst@nordstaden.se) så lägger vi upp den.