Nordstadens portal för kunder

Viktiga meddelanden: 2018-xx-xx 00:00

Ingenting finns inrapporterat just nu. 

Skärmavbild 2017-10-04 kl. 17.26.30

Om ni aldrig tidigare loggat in på kundportalen så skicka ett mejl till Xpand@nordstaden.se och ange ert namn, er förening, adress och om ni vet ert lägenhetsnummer så skickar vi inloggningsuppgifter. Tack på förhand.

Hur fungerar kundportalen? läs mer här. För styrelsen – hur att ta ut rapporter, läs mer här. Vad är skillnaden mellan felanmälan och beställning av arbete, läs mer här.

Skärmavbild 2017-10-04 kl. 17.32.24

Mer information om hur attestwebben fungerar läs mer här

Ni kan självklart även felanmäla på telefon 08-32 40 60 vardagar 07.00-16.00 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet består av.

—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—————————–

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.

Vi på Nordstaden önskar en god dag.

—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–——————————