Nordstadens portal för kunder

Viktiga meddelanden: 2018-xx-xx 00:00

Ingenting finns inrapporterat just nu. Och som vanligt den här tiden på året med kalla nätter och varmare dagar så kan lägenheten kännas kall på morgonen, det är naturligt så vänta med att kontrollera temperaturen innan ni felanmäler detta. Temperaturen skall läsas av mitt i rummet och en meter upp ungefär.

Skärmavbild 2017-10-04 kl. 17.26.30

Om ni aldrig tidigare loggat in på kundportalen så skicka ett mejl till Xpand@nordstaden.se och ange ert namn, er förening, adress och om ni vet ert lägenhetsnummer så skickar vi inloggningsuppgifter. Tack på förhand.

Hur fungerar kundportalen? läs mer här. För styrelsen – hur att ta ut rapporter, läs mer här. Vad är skillnaden mellan felanmälan och beställning av arbete, läs mer här.

Skärmavbild 2017-10-04 kl. 17.32.24

Mer information om hur attestwebben fungerar läs mer här

Ni kan självklart även felanmäla på telefon 08-32 40 60 vardagar 07.00-16.00 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet består av.

—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.

Vi på Nordstaden önskar en god fortsättning.

 

—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–