Kundportal

Aktuell information: 2019-03-11

Nu skall allt fungera som det ska igen. Tack för ert tålamod.

Nedan finner ni lite information om hur det fungerar

  • Här finner ni en övergripande instruktion om hur kundportalen fungerar. Läs mer här
  • Om ni aldrig loggat in tidigare, skicka ett mejl till Xpand@nordstaden.se och ange ert namn och er förening så skickar vi över användaruppgifterna till er.
  • När ni loggar in för första gången – läs mer här
  • Vad är skillnaden mellan Serviceanmälan/Felanmälan och Beställning av arbete (Arbetsorder)Läs mer här
  • Om du är styrelsemedlem, avser rapporter – läs mer här
  • För information om attest funktionen kontakta er ekonomiska förvaltare.

Ni kan självklart även göra en felanmälan på telefon 08-32 40 60 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med att ange vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet består av.

—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—————————————–

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.

Vi på Nordstaden önskar en bra dag.

—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–—–——————————————-