Du är nu hos Nordstaden Stockholm AB

Välkommen!

Vad kul att du är nyfiken på oss, här skall vi lite kort beskriva vilka vi är, vad vi kan erbjuda och hur vi ser på framtidens förvaltningar. Vi har många års erfarenhet, men vi lär oss nya saker hela tiden.

Nordstaden Stockholm AB startade 2003 och har idag ca 100 kunder merparten i Solna, Sundbyberg och Stockholm.

< LITE MER TEXT >

 

Vi kan erbjuda Er följande tjänster:

  • Fastighetsskötsel
    • Rondering och åtgärdsdagar avseende fastigheten och för medlemmar som har behov av hjälp, vi bygger vårt arbete på branschstandarden AFF
    • VVS, El arbeten, Städning, snöröjning, trädgårdsarbete m.m
    • Hjälp till självhjälp, med hjälp av våra paketeringar så kan ni välja att själva ansvara för vissa delar. Felanmäl det som skall åtgärdas så löser vi det vid nästa planerade åtgärdsdag eller snabbare om det krävs.
    • Person vs Funktion, vi tror inte på att tilldela en specifik medarbetare till en speciell fastighet. Det kan skapa problem i samband med ledigheter och sjukdomar. Ni får inte EN person, ni får en HEL enhet! Genom dokumentation och information skall vem som helst kunna hantera era behov.
    • Tjänstebeskrivning fastighetsskötsel
  • Kundtjänst & Kundservice
    • Hjärtat och hjärnan
    • Felanmälan med omedelbar återkoppling och spårbarhet runt aktuellt ärende
      • Anmälan kan göras per mejl, via personlig inloggning på webben, Mobil App och naturligtvis på telefon.
      • Mellan 07.00 – 16.00 vardagar är kontoret bemannat, övrig tid så har vi avtal med Dygnet Runt Service med 24 timmars jour .
  • Teknisk förvaltning
  • Ekonomisk förvaltning
    • Vi har en mängd paketerade tjänster runt ekonomisk förvaltning och moderna administrativa system som ger Er en oöverträffad kontroll.
    • Börja smått och väx tillsammans med oss vartefter behoven ökar.
    • Tjänstebeskrivning ekonomisk förvaltning
  • Projektledning vid mindre och större arbeten – Lista på utförda arbeten
    • Vi har tillsammans med våra samarbetspartners genomfört många projekt, stora som små.
    • “Exempel på utförda arbeten”
  • Upphandlingar av tjänster och “reparationer, byggnation, m.m”
    • Låt oss hjälpa Er när det är dags för ett projekt ni har för avsikt att starta.
    • Vi har mängder med erfarenhet och ett fantastiskt kontaktnät av bra entreprenörer.
  • Flexibla avtalsformer
    • “One size doesn´t fit all” – Våra tjänster är modulärt uppbyggda.
    • Börja runt det behov som finns idag, och utöka eller minska över tid.
    • Hitta ett tjänstepaket som passar och lägg till tilläggstjänster vid behov.
  • Moderna administrativa system som avlastar ert styrelse arbete och för medlemmarna.
    • Vi håller just nu på att införa nya administrativa system för ekonomi och fastighet, detta förändringsarbete skall vara klart till årsskiftet 2015/2016.
    • Med hjälp av moderna system kan vi erbjuda rapporter i realtid runt ärenden, förbrukning, m.m.
    • Som medlem kan man logga in och se sin ärendehistorik, historiska betalningar, framtida betalningar m.m.
    • Dokumentarkiv, spara och publicera interna dokument som berör Er förening. Rollbaserat, vilket innebär att ni kan välja att göra dokument tillgängligt för alla eller enbart för styrelsen.
  • Ansvar, Kontroll och Överblick
    • Vi tar fullt ansvar för dom tjänster vi kommit överens om att leverera till Er, ni får en total överblick och kontroll av vår leverans.
  • Trygghet, erfarenhet, lyhördhet och långsiktighet
    • Vårt löfte till Er är att vi skall uppfattas som trygga och professionella i allt det vi gör.
    • Vi baserar vår verksamhet på våra medarbetares långa erfarenhet, men samtidigt måste vi hela tiden lyssna på Er för att förstå behoven idag och framgent.
  • Nöjda kunder är en förutsättning för allt!
    • Vi genomför kontinuerligt enkla webb undersökningar för att få vetskap om hur vi sköter våra uppdrag i stort.
    • I samband med beställda arbeten som ligger utanför avtal så återkopplar vi till Er för att säkerställa att vi utfört vårt uppdrag i enlighet med förväntan innan faktura skickas iväg.
    • Vi ställer samma krav på våra underentreprenörer som vi gör på oss själva.
  • Marknadsplats för styrelse och medlemmar.
    • Då vi har ett stort kontaktnät vad det gäller leverantörer och butiker så har vi säkerställt att Ni som kund kan ta del av dessa avtal/rabatter.

Företagspresentation Nordstaden ver 1

Vi hoppas att ovan beskrivning av vad vi kan erbjuda Er skapat en nyfikenhet på oss, isåfall kontakta oss gärna för ett förutsättningslöst möte.

Kostnadsfritt självklart!

Thomas Larsson VD – Thomas.Larsson@nordstaden.se – 08 – 32 40 60

Thomas Larsson