Nya administrativa system på Nordstaden Stockholm AB

Under våren 2016 kommer vi att överge våra gamla trotjänare till system, DeDU från WSP och Hogia Ekonomi har stöttat oss under många år. Datum för det nya systemet är 2016-05-09

Vi har valt Incit och Xpand, det är en helt integrerad lösning för fastighetshantering och ekonomi, vi kommer att kunna presentera en mängd nya tjänster för både styrelse och medlemmar.

Vi kommer att ge Er en webbportal ni kommer att älska, vi skräddarsyr rapporter som ni är intresserade av. Dessa kan ni själva “köra” när det passar Er, vill ni ha en ögonblicksbild av ekonomi ner på faktura nivå, eller statistik runt felanmälan ärenden. Bara att klicka på rapporten, den hämtar data direkt från databasen i realtid.

Våra fastighetsskötare kommer att använda det mobila systemet, vilket medför att i samma ögonblick dom läst av medie värden och knappat in dessa kan ni se resultatet!

Vi kommer att skapa inloggningar för styrelse och medlemmar, detta kommer innebära att när ni loggar in så ser ni bara det som berör Er.

Efter sommaren 2016 kommer ni att kunna felanmäla via smartphones, den bygger på Mobile Web teknik och är i princip exakt samma sak som en app.

Och mycket, mycket mer. Vi återkommer inom kort med mer information.