Test – Kundportal

För medlemmar


  • Vad är skillnaden mellan felanmälan och beställning av arbete. Läs mer här
  • Innan ni skapar ett ärende, kan ni kanske lösa det själv. Vi har samlat några tips & tricks här.


  • Här kan ni hämta aktuella och äldre avier bland annat.
  • Här krävs inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta kundtjanst@nordstaden.se så skickar vi dessa så fort som möjligt.

För styrelsemedlemmar


  • Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta kundtjänsten på mejl eller telefon så hjälper vi till.
  • Här kan ni köra egna rapporter, läs mer här för hur det fungerar.
  • Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta er ekonomiska förvaltare.
  • Hur attestwebben fungerar hjälper er ekonomiska förvaltare med.

Ni kan självklart alltid kontakta vår kundtjänst på telefon 08-32 40 60 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med att ange vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet/behovet består av.

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.

Vi på Nordstaden önskar en bra dag.