Kundportal

För medlemmar


  • Vad är skillnaden mellan felanmälan och beställning av arbete. Läs mer här
  • Innan ni skapar ett ärende, kan ni kanske lösa det själv. Vi har samlat några tips & tricks här.


  • Här kan ni hämta aktuella och äldre avier bland annat.
  • Här krävs inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta kundtjanst@nordstaden.se så skickar vi dessa så fort som möjligt.

För styrelsemedlemmar

För tillfället har vi tekniska problem vid hämtning av rapporter, men vi jobbar på att lösa det så snart som möjligt!

Attestfunktionen fungerar som den ska.


  • Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta kundtjänsten på mejl eller telefon så hjälper vi till.
  • Här kan ni köra egna rapporter, läs mer här för hur det fungerar.
  • Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta er ekonomiska förvaltare.
  • Hur attestwebben fungerar hjälper er ekonomiska förvaltare med.

Ni kan självklart alltid kontakta vår kundtjänst på telefon 08-32 40 60 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med att ange vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet/behovet består av.

Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.

Vi på Nordstaden önskar en bra dag.