För medlemmar
- Vad är skillnaden mellan felanmälan och beställning av arbete. Läs mer här
- Innan ni skapar ett ärende, kan ni kanske lösa det själv. Vi har samlat några tips & tricks här.
För styrelsemedlemmar
Om ni upplever problem med att ta ut ekonomiska rapporter så vänd er till er ekonomiska förvaltare direkt, dock helst på mail.
- Kräver inloggningsuppgifter, om ni inte har det så kontakta kundtjänsten på mejl eller telefon så hjälper vi till.
- Här kan ni köra egna rapporter, läs mer här för hur det fungerar.
Ni kan självklart alltid kontakta vår kundtjänst på telefon 08-32 40 60 alternativt skicka ett mejl till Kundtjanst@nordstaden.se, var tydlig med att ange vem ni är, var ni bor, telefonnummer vi kan nå er på samt tydlig beskrivning av vad problemet/behovet består av.
Våra öppettider är 07.00 – 16.00 vardagar, lunchstängt 11.30 – 12.30.
Vi på Nordstaden önskar en bra dag.